Ajalugu

Tuesday, February 12, 2008

Laupäeva päeval,09.veebruar, sättisime end valmis reisile ning kella 5-ks liginesime sadamale.Lapsed ei osanud midagi täpsemat oodatagi,sest olime neile Rootsi sõidu salajas hoidnud.Alles siis,kui tee lõpus paistis olevat vaid pääs laevale hakkas Helis nihelema ja uurima et kuhu me nüüd läheme.Ega algul ta uskunudki et sõitma läheme.Check-in tekkis väike probleem,aga kõik lõppes õnnelikult.Nii olimegi Romantikal ja hommikul 10 olime Stockholmis.Metroo ja bussiga Djurgardeni suunas ning programm võis alata.Esmalt Wasa muuseum - olin skeptiline,kuid tegelikult väga asjalik.Lapsed olid lausa vaimustuses !!! Tore oli kuulata kuidas Helis Helenale seletas mis ja kuidas toimunud on jne.Veetsime seal pea 2 tundi enne kui järgmisse kohta - Aquariumi.Minule pisike pettumus,kuid lastele meeldis väga kui said haisid ka nn "akvaariumi seest" vaadata.Stockholm cardiga muidugi tasus käia kindlasti. Päris lõpuks jätsime "väikese Pipimaa"-Junibäckeni.Tegu ei ole ju ikkagi Vimmerbyga,kus meil ääretult head muljed,kuid pisike mängumaa oli lastele ikka põnev.Vahva oli temaatiline rong,mis viis meid läbi enamuse Lindgreni teoste.See oli endalegi tore sõit.Kahjuks sai seda vaid korra sõita ja lapsi sinna üksi ei lastagi.Väga tore oli lastel ja kui nad juba päris väsinud olid asusime teele tagasi laevale. Junibäckenist saatsid lapsed iseendile koju ka ostetud postkaardid - nii nagu Muhv tegi.Ostsime veel pisut kommi ja reis oligi esmaspäeva hommikuks rõõmsalt lõppenud.

Meie võistkond :

My photo
Meie võistkonnas on Helis,Helena,Heleri,Juula,Heiki ja Taavi;Abiks on olnud Mari-Ann,Küllike,Siisi,Kadri,Carmen,Mihkel,Eelmistel aastatel ka Jaagup,Tõnu,Rasmus K,Mari,Marie,Elina,Aveli,Meelis,Oliver,Kaie,Kristi,Krissu,Tõnis,Tiit,Liina,Kaarel ja Heli. Põhilised "lõbustused" : Rogain,XDream,jooksmine,orienteerumine,sulgpall ja Helisel varasemalt ka iluuisutamine