Ajalugu

Monday, December 28, 2009

Advendireis Kuressaarde

Selle aasta reis läks Saaremaale - GO Spasse.Tänu asjade kokkulangemisele ja headele ideedele sõitsime Saarde juba reedel,et külastada Janarit-Helet.Väga tore õhtu oli.Hommikul ringkäik Kuressaare laadale,turule ja mänguväljakule. Lund oli erakordselt palju ning linn väga kena.Hotell oli väga mõnus ja suur peretuba oli lastele väga meele järgi.Ujumas käisime korduvalt või siis pidevalt. Kontserdil linnuses ja saatsime mõned jõulukaardid teele.Pühapäeval tegime lastega korraliku kelguringi linnuses,kohtusime Jõuluvanaga ja tihedas lume-sajus asusime koduteele.Praamisõit on meie perele tehtud ääretult mugavaks,ei mingeid järjekordi,otse praamile sõit.Meie traditsiooniline reis oli taas kord HÄSTI LAHE !!!

Meie võistkond :

My photo
Meie võistkonnas on Helis,Helena,Heleri,Juula,Heiki ja Taavi;Abiks on olnud Mari-Ann,Küllike,Siisi,Kadri,Carmen,Mihkel,Eelmistel aastatel ka Jaagup,Tõnu,Rasmus K,Mari,Marie,Elina,Aveli,Meelis,Oliver,Kaie,Kristi,Krissu,Tõnis,Tiit,Liina,Kaarel ja Heli. Põhilised "lõbustused" : Rogain,XDream,jooksmine,orienteerumine,sulgpall ja Helisel varasemalt ka iluuisutamine