Ajalugu

Saturday, January 7, 2012

Super nali väga lustlik ekstra ülivõrdes

Nädal uut aastat möödas,ehk on nüüd aega kirjutada meie Advendireisist.Juba 7-ndat aastat oli see plaanis ja sihtisime Lõuna-Eestisse.Kolme paiga vahel valides jäi otsuseks Võru,aga esmalt Tartusse Mary Poppinsit vaatama.Pileteid ostes viisin end esmalt kurssi aja ja kohaga,kuid õnneks jätsin hinnad vaatamata.Kassas numbrit kuuldes olin veidi masenduses,aga mis teha kui pere nõnda suur on :).Et jutt käib tegelikult minevikust ehk 17-18.detsember siis meeldetuletuseks lund ei tasunud meie reisiks oodata.Seega pidid ära jääma mõnedki põnevana tunduvad tegevused.Ilm oli suisa soe ja sügisene kui reedel Viljandisse asusime.Ööbisime sugulaste juures ja hommikul vara Tartusse etendusele.Ja kuigi olen alati väga skeptiline selliste etenduste suhtes pidin pettuma - nuriseda polnud millegi üle.Väga tore ja pealkirjas sisalduv laulurida sealt kõlbab täiesti seda kirjeldama.Esimene vaatus oli küll lasteetenduse kohta väga pikk,aga isegi meie pere kõige pisem ja tormakam laps pidas end suurepäraselt üleval.Järelikult oli huvitav! Jäime väga rahule ja ei tundunud see piletihindki enam nii hullumeelne.Et päev juba lõunas tegime plaani sööma minna.Väike jalutuskäik linnas ja tellisime endale praed,sõime kõhud kõvasti täis ja teele Võru suunas.Kubija oli hotell,mille olime valinud endale.Sisse logides hoiatas meid administraator,et meie paketis olnud õhtusöögi võiks me peagi ära tarbida,sest saabumas bussitäis näljaseid.Isegi toitlustusega tegelejatena saime olukorra "tõsidusest" aru ja vaid mõni tund peale eelmist kõva sööki olime taas restoranis ja ees võimas perevaagen.Olin täiesti unustanud,et meie paketis olid ju nii õhtusöök kui muud hüved ja oleks Tartus pisut tagasihoidlikumad võinud olla toite tellides.Samas olid toidud väga maitsvad ja üllatusena saime kõik selle söödud.Selge,see advendireis jääb meile meelde mitte lume ja paljude kontsertitega vaid pideva einestamisega ! Õhtul hilja jalutasime Võrus ringikese,vaatasime ära nende jõulupuu ja hiigelsuure jõuluehte ning tagasi hotelli.Padjasõda,laste laulud ja tantsud,piparkoogid ja veel pisut õhtuoodet ning pikk tore päev sai läbi.Hommikul mõnus hommikusaun,rikkalik hommikusöök ning vormistasime mõned jõulukaardid lähedastele./Sugulasi on lausa niipalju,et peame järgmine kord tellima rohkem oma pere marke Eesti Postist./Loomulikult käisime veelkord linnas ja Tamula järve ääres jalutamas.Kohtasime Kaagulindu jmt loomi kelle olemasolu lapsed meile rõõmsalt selgeks tegid ja saime need ka videolindile,et kunagi kõige ebasobivamal ajal neid esitleda :) .Loomulikult ka restoranis söömas !!! Kui meil on advendireisil olnud oluline veekeskuse olemasolu ja Võrus seda ei ole olime sunnitud kasutama Pühajärve spa ujulat.Reis oli vahva ja peale ohjeldamatu söömise oli meil väga lõbus ning Poppins oli tõesti hea !