Ajalugu

Sunday, October 24, 2010

Libahundijälg Padisel - noored karikaga !

Kalender näitab,et toimunud on paljugi,kuid juttu sellest sõnagi ... no proovime siis meenutada.Eelmisel nädalavahetusel oli Helisel Tartus selle hooaja esimene uisuvõistlus,Tritsutajate Trophy (loobuda tuli samas toimuvatest sulka võistlustest).Sõitsime sinna kahekesi ja tundsime rõõmu esimestest talvemärkidest. Tulemus ei olnud parim,kohaks 11.-s ja punkte 33,65 ,see vaid sisendab mu usku et tegu on subjektiivselt hinnatava spordialaga ning vaid "lobbytööga" saab häid tulemusi.Õnneks oleme me kõik sellega harjunud ja ei võta neid numbreid liig tõsiselt ja võib-olla tõesti on ilu vaataja (isa-ema) silmades !!! Tegelikult ei ole ma sellest veel kirjutanud,sest lootsin uisukavast video üles riputada,kuid hetkel on mul väikesed ebakõlad tehnikaga :) .Järgnes nädal täis keerukaid otsustusi - pakkumisel Uisukooli sisevõistlus,Libahunt,Tondiraba klubi sulgpallivõistlus +istumine ja sulgpalli Ema-Isa-Laps.Eriti kahju oli loobuda viimasest,sest eks oleme sealt kahel aastal Helisega medalid võitnud.Aga valik Libahunt tähendas,et osaleda saab kogu meie pere ja nii ka läks.Reedel oli ilm üpris niru,lapsed järjestiku kes pisut haiged,kes hiljuti just paranenud nii et ootused olid kurvad.Karta oli,et jätame Heleri koju.Öösel vastu laupäeva koju jõudes nägime midagi ennenägematut - lõi välku!Pole just liiga sage,et seda näha talvel /kuigi Siisi reedel veel soovis oma blogis,et äikest oleks tore näha - oi seda igapäevast nõiakunsti!/.Juba toas olles nägime aknast juba tõelist tulevärki ja seda võimendas korralik lumesadu,võimas.Jäi vaid oodata hommikut,et näha millise ilmaga see hommikul lõppeb.Lõppes positiivselt ehk lumise maa ja kena ilmaga.Võtsime Heleri ikka kaasa,sest matk värskes õhus teeb rohkem kasu kui kurja.Uisuvõistlusega ainus kokkupuude - viisime võileivad kohale ja otse Padisele.Ilm oli super arvestades eelnevat ja hetkel olevast.Kell 11 startisimegi sel mõnusal talvisel rogainil.Esimene 3 KP sprint koos Taaviga ja jõudsime pisut võrrelda teineteise kaarte.Tänu sellele saime ka puändile pihta- hajutusele kaasaaitamiseks oli konks sees ehk mikro-O.Saime tõenäoliselt õiged tulemused.Taas stardialas läksime teele 4-kesi.Helenal oli kõva kihk joosta,kuid mina ei jõudnud eriti seda lubada.Peaaegu 20 liikuvat kilo seljakotis surus mu jalad kõvasti lumme.Esmalt punkt 25 ja Helena tormaski piiksutama,sealt edasi 81,sest kahe lähestikuse kalli punkti vahe pidi olema min 1 tund ja kui me eriti pikka matka ei plaaninud tuli see kohe ära võtta.Lisaülesanne võrgul ronimine sai sooritatud ning kallid 8 punkti käes.Plaan edasi oli 48 ja suundusime lähima märgitud purde poole.Oh hädaorgu,tegu kahe paralleelse palgiga ja toeks kett,lisana jääkirmetis palkidel.Tegin paar arglikku liigutust ületamise suunas,kuid seljakotis olev Heleri jahutas mu kirge liigsele uljusele.Ka Helenal oleks kindlasti raske olnud ja nii tagasi väikese ringiga turvalisemat teed otsima.Õnnestus ja veel 4 punkti saldosse.Teel 27-sse saime meiegi oma rahe ja tuule kätte,kuid ei hullu.Punktis 58 lubasime lastele,et nüüd algab tagasitee.Ega nad seda küll ei nõudnud,aga Heleril oli 2 tundi kotis tagumiku pisut hellaks teinud.Väike jalgade sirutus andis leevendust ja nii 59.Kui ise juba punkti nägin ütlesin,et Helena hoolikamalt ringi vaataks ja märki otsiks.Kui tundus,et tal läheb sellega liig pikaks taipasin kükakile laskuda ja sain aru et tema silmade kõrguselt ei saagi seda näha.No võetud punkt sai ja asimuut 46-le ... või siis mitte ,sest kuidas see käib mõte ning käsi liiguvad erinevaid teid pidi.Nagu "juhuse läbi" suundusime hoopis punkti 62.Väga kena koht,kopratamm ja suurem kivi.Leidsime ka õunapuu ja sõime kergelt külmunud õunu.46 - otsisime algul üks jõekäänak varem,kuid sain aru et vale värk ja kiire parandus.57 - üle langenud puu ja külast läbi punkti 80.Sõit köit mööda oli mõnus ja tänu enne mind laskunud võistkonna sihturile sain ka ringile pihta.Jälle maks punktid.Nüüd jäid vaid 39 - 26 - ja tagasi finišisse.Lapsed olid ülitublid ja ainus probleem oli et Heleril oli valus kui künkast vm alla astusin - iga samm põrutas tema hellaks istutud istmikku.Samuti ei lubanud ta mul teha ühtegi jooksusammu,täiesti mõistetav temast,põrutab sama moodi.Tore oli näha,et Helena-Heleri teadsid täpselt kelle kord on Si-ga piiksu teha ning mida me sealt metsast üldse otsime.Minul on haiged seljakotilihased,teistel on kõik OK.Tore päev oleks toredamgi kui tulemus ka näha oleks.Kuna meil oli aega enne kui enamus võistkondi saabus jõudsin vaadata meie tulemust ja vaatasin,et peaks nagu punkte rohkem olema.Korraldaja lubas,et kõik saab tabelites korda ja kui tulemused tulid olidki kõigi punktid suurenenud lisaülesannete punktide võrra.Meil aga,.... puudus tulemus üldse ... no õige ka mis ma seal kaeban.Korraldaja lubas siiski et ka meie tulemused tulevad korralikult tabelisse ja kui nii siis peaks meil olema 62 punkti - arvestades olusid siis väga hea!
Nüüd siis ka HP-Sport team plusist /Kadri,Liina,Helis ja Kaarel/- elamused Helisel vähemalt on ülivõrdes mis puudutab KP 85 Rummu "tuhamägedes",pori ja meeletud vaod mäekülgedel ja just seal neid tabanud rahest!Sellest sai muljetatud pea kogu kodutee :).Samuti kanuusõit,punkt 80 ja 81 seiklusrajal.Tulemusega olid nad rahul ja pididki ju olema - I koht HD 14-s 79 punkti ja kokkuvõttes sel hooajal samuti I-koht ! Tublid ja palju palju õnne!
Nii,kell 1.30 nägin lõpuks ka tulemusi,tublid korraldajad!