Ajalugu

Sunday, October 10, 2010

Sulesellidest II Sünnipäevajooksuni

Laupäev,09.oktoober- kavas Sulesellid Helisel ja HP-Sport teami II Sünnipäevajooks.Helis ööbis linnas ja hommikul viis Küllike ta võistlustele,Mari-Rasmus tõid ta sealt Leesile.Esmakordselt oli Helis suurematel sulgpallivõistlustel,Sulesellidel,asetatud B-liigasse.Eelnevalt on ta saanud medaleid D- ja C-liigast ning edasiminek on juba pääs B-liigasse.Ees ootasid teda päris kanged vastased.Esimene mäng kohe Nastjaga võttis Helis end kõvasti kokku ja kui oli jäänud 6-punktilisse kaotusseisu suutis võita 3-punktiga!Lisaks veel 2 võitu ning kaotus Tiinale ja selgus,et tegu surnud ringiga.Punktid kokku löödud olid medalivõitjad teada: I-koht Tiina Teder,II-koht Nastja Totskaja ja III-koht Helis.Väga tubli ja kuigi ma seda ka ootasin siis väike pronksine üllatus ikkagi.
Enne kui jutuga edasi lähen paneks kirja hunnikute viisi tänusõnu:Transport - Küllike ja Mari-Rasmus;Raja märked - Merle,Mari ja Helis;Raja märkimine - Helena;Tee ja toitlustus - Juula ja Helis;Ajavõtt ja kokkuvõtted - Mari!Lisaks muidugi tänud kõigile kes osalesid ja toreda päeva kujundasid!
Helise ja viimaste osalejate saabumise järel olime stardiks valmis.Osalejad olid pisut kaheks jagunenud huvitava stardi idee peale,kuid võtsime otsuse vastu ning tulemus oli vahva (põhjustas küll ühe eksimuse hilisemates tulemustes,aga kõik sai korda ning pigem oli tegu,et külalastel on raske vahet teha :) ).Start nimelt siis Gunderseni või kelle iganes meetodi järgi: eelmise aasta tulemuste põhjal täisminutiteks ümardatuna.Kes eelmisel aastal ei osalenud sai hinnangulise stardiaja ja enam-vähem õiglase.Mõte oli hea ja nagu hiljem arutasime meeldis kõigile.Kui muidu nägid vaid stardis ja siis hiljem kiireimad ootasid finišis teisi,siis nüüd oli pisut aeglasematel võimalik oodata kes esmalt mööda jookseb ja kiiremad said vaadata kas jõuavad kellelegi järele.Lisaks oli kõigi tempod segi löödud ei tea ju kuidas teistel läheb ja pead endast kõik välja panema.Ilm oli fantastiline ja kui Helenaga rada märkimas käisime imetlesin kui sügiseselt värviline,ilus ja huvitav rada meil tegelikult on.Rada sai ilusad kilomeetritähised ja suunaviidad.Kell 16.15 startisid esimesed rajale,mina Helisega lõpetasin startijate nimekirja kell 16.29.Lahe oli! Pikkadel sirgetel oli näha eesjooksjaid,kuid neile järgi jõuda oli päris pikaldane protsess.Ideaalis oleksime pidanud finišeerima ju kõik enam-vähem üheaegselt.Siiski 2.kilomeetril tegime esimesed möödumised ning nii riburada sai peaaegu kõiki nähtud.Viimasena sain 400 m enne finišit mööda Rasmusest.Esimesena ületas joone Jaagup ning teda saatnud ratturid Helena ja Tõnis.Lõpptulemused selgusid aga alles õhtul lõkke ääres kui iga osaleja sai vastava diplomi.Peale pikka distantsi (6,1 km) oli käes lastejooks:Heleri,Helena,Tõnis,Jaagup,Mihkel,Kaarel tegid kiirema ringi,said diplomid ja šokolaadi.Õhtul Pargis tundsime end hästi,jagasime Tänutähti neile,kes hooajal esindanud HP-Sport teami /Heleri,Helena,Helis,Juula,Taavi,Kaie,Tõnis,Kaarel,Liina,avansina Kadri (Libahunt 23.10) ja Tõnu/.Jooksudiplomid : I-Heiki 25.48,50 (uus rajarekord);II-Helis 27.00,57 ;III- Rasmus U. 27.41,68 ; Kaarel,Rasmus K.,Juula,Jaagup,Kadri,Mihkel,Rita,Küllike,Taavi,Kaie,Krissu.Naistest olid siis parimad Helis,Juula ja Kadri.Et esmatähtis meie jooksul on oma aja parandamine mitte niiväga esimeste hulgas olemine siis eripreemia ehk Ananassi teenis 8 üritaja hulgast ja 4 parandaja seast suurima paranduse (-3.04,32) teinud Rasmus K.HP-Sport teami jooksukarika ulatas Helis minule ja Helena sai karika sel puhul,et õppis selgeks jalgrattasõidu.Igastahes oli tore ja meeldejääv päev,viimased külalised lahkusid peale 2 öösel.
Nagu pühapäeval näha,oli meil ka ilmamehega kokkulepe olemas : pühapäeva iseloomustas kõva torm,rahe ja üpris jahe ilm :) .Siiski sai tööd tehtud ning järgmiseks suveks tärkas uus idee,tulemas midagi kõva mehe taolist ... ?! Seniks aga tänud sõpradele kes viitsisid tulla!

Anonymous said...

No näed, ma ei jõudnudki tulla, palju sa mulle ette oleks andnud?
Tõnu

HP Sport-team said...

Kahju et ei jõudnud,ilm oli super ning rada on tõesti ilus!Aga millestki said sa ikka täitsa valesti aru - sa oleks peale minu ja Helise lahkumist pidanud veel 12 minutit ootama :) mitte ette andnud (IRW)!

Kris said...

Heiki, mis minu aeg ka oli? Teaks järgmiseks aastaks sihte seada.

HP Sport-team said...

Karika foto all on "leheküljed",seal tulemused jne sealt leiadki.Kaie käes on tegelikult ka su diplom.

Anonymous said...

12 min ootama.. Ise jooksed 6,1 km tempoga 4:13/km, ma jooksen 1600m lõiku sellise kiirusega.
Tõnu

HP Sport-team said...

Vaata Tõnu,tegu oli aasta tippsündmusega ja kui kogu aeg on "jänesed" silmapiiril siis läheb see lihtsalt (õnneks oli asthma ka täielikult kontrolli all).No ja Sul oleks samamoodi need jänesed sihikul olnud - k.a. mina ja Helis siis oleks 12 isegi liig vähe olnud :)

ps Rasmuse sain kätte alles 400 m enne finišit.Kui kogu distantsi jooksul näed et sul on võimalus keegi kinni püüda küll see jõudu annab!Oma õige koha ja aja said niikuinii kõik alles õhtul teada ja seepärast ma usun et see oli superhea idee nii ees- kui lõpus startinutele!

Meie võistkond :

My photo
Meie võistkonnas on Helis,Helena,Heleri,Juula,Heiki ja Taavi;Abiks on olnud Mari-Ann,Küllike,Siisi,Kadri,Carmen,Mihkel,Eelmistel aastatel ka Jaagup,Tõnu,Rasmus K,Mari,Marie,Elina,Aveli,Meelis,Oliver,Kaie,Kristi,Krissu,Tõnis,Tiit,Liina,Kaarel ja Heli. Põhilised "lõbustused" : Rogain,XDream,jooksmine,orienteerumine,sulgpall ja Helisel varasemalt ka iluuisutamine