Ajalugu

Tuesday, April 3, 2018

Nädalavahetus kui murugi ei kasvanud

Ja ega meil midagi sinna parata polnud - meie plaanid olid veidi suuremad. Sõjaväeaegsed mälestused Ukrainast, kui mutikesed pisarsilmi palusid meil tööd mitte teha ei vabastanud meid samuti sellest "spordiorjusest" lihavõtteperioodil.
Esmalt sõitis Helis (rank 1141) Horvaatiasse osalema Euroopa karikasarja Croatian Internationalil. Ülesanne sai täidetud suurepäraselt ehk pääses kvalifikatsiooniringist põhivõistlusele. Šveitslanna Jennifer Kobelt (940) sai alistatud 18:21; 21:18 ja 21:16. Järgnevalt tuli vastu Katarina Galenic (428) Horvaatiast. Heliselt hea sooritus ent kaotus 11:21; 12:21.Link Alaliidu lehele .Ülejäänud aeg kulus Horvaatia vaatamisväärtustele.
Meil jäi reede õhtul "ette" Xdreami Lihavõtterada Ülemistel. Startisime küll hilja, vist kell 9 õhtul ent lapsed olid tublid ning rada oli põnev. Ülemiste rajoon sai oluliselt selgemaks ja sattusime päris põnevatesse kohtadesse. Arvasin küll, et kellelgi võib huvi tekkida miks lastega jalutajad poolöösel parkimismajja sisenevad,aga kui punkt on katusel no mis seal ikka. Mõtlesin,et kuigi on hiline aeg siis rada on enamus valgustusega ent inimtühjas tööstus-kontorirajoonis. Kaugeim punkt oli siiski pimeduses, jõudsime lennujaama stardiraja lähedale künkale. Nagu KP juhises oli öeldud võis siin heal
 juhul näha raudlindu startimas. Nägimegi ja lastel kohe rõõmsam liikumine, põnev ikka ju. Jalakäijate sillalt tulime küll e
nnem alla kui rong saabus ehk parema ajastuse korral oleks sillalt rongi ka näinud. Järsku oli rada läbi ja koju korraks puhkama.
Hommikul oli Heleri kord sulgpallivõistlustel mängida. Võrreldes eelmiste kordadega oli mängu lausa kena vaadata. Löögid olid saanud tugevust juurde ja serv paranenud. 4 võitu, 2 kaotust.Väga ilus mäng!
Õhtul oodatud Linnarogain Astangul. Kõik oleks ju kenasti olnud, kuid kohale saabudes tabas mind hirm-õudus.Kotike kuhu olin pannud SI-pulgad jm ei olnud autos, kodus oli hoopis .Kiirelt võtsime stardimaterjalid,uurisime ega korraldajatelt pole võimalik saada asendust ja kiiruga kesklinna poole tagasi.Kohutav! Tagasi jõudsime 3 minutit enne starti, Timmo jooksis ,leidis meile kaardid ning SI-d nullitud,kontrollitud oligi start! Kaarti nägime seega veel vähem kui XT-del ja lootsime lennult mingi plaani teha. Nüüd tagantjärgi võib öelda,et kui ise pole jõudnud kaardiga tutvuda siis usalda alguses vähemalt karjainstinkti.Sel hetkel paraku ma nii ei teinud ja kui enamus tormas vasakule, läksime
meie paremale Astangu majade taha ning sealt läbi lume ja rägastiku punkti 60. Nähes kuidas teised võistlejad rahulikult mööda teed sinna saabuvad vaatasin kaarti ja mõistsin - võimalik oli sealt ka 44 või lausa 31 läbi käia. No mis ikka, selle saab panna selle eeltöö arvele, aga see pole lohutus. Õnneks järgmine punkt oli pikalt pimedas maa all ja kui esmalt Heleri pisut hirmul, siis mõne hetke pärast oli selge, et kõik taolised erisused on head tujutõstjad. Edasi jätkasime Mäekalda, TTÜ, Kaja kino vundament ning jõudsime Selverini. Tore joogipunkt kus tore tuttavaid kohata ja sooja teed nautida. Vana raudteetammi pidi 75 punkti oli pisut raiskamine, kodus diivanil on lihtne näha teisi kergemaid variante. Kokku kogunenuks äkki ca 10 punkti enam, kuid oleksid ei loe või siis ainult see versioon, et halvimal juhul ei oleks me startigi jõudnud. 1:57 olime finišis. Rahul, isegi väga, sest tore oli, ilm oli super ning 62 punkti andsid ilusa 14.koha. Enne finišise jõudmist kartis Heleri, et nii lühikese võistluse lõpus suppi ei pakuta ja tal oli õigus. Hoopis midagi palju uhkemat.
Tänud korraldajatele, kes ise grillisid maitsvaid grillvorste ja ohjeldamatult suupisteid pakkusid. Väga maitsev oli!
Teise tiimina esindas HP-Sport teami Inferno /Kadri ja Kristin/, keda paraku meie seikluste tõttu me ei kohanudki. Nende saak 3-tunnisel rajal oli 109 punkti , 95. koht DD 10.

Pühapäeva hommik taas uus võistlus, Teletorni trepijooks - 170 tõusumeetrit ehk 870 astet ; 65 korrust !!!. HP-Sport teami esinduses teistkordselt trepijooksudel 4 osalejat: Heleri, Juula,
Sigrit ja Heinrich. Pisut tegi isegi kadedaks neid vaadates, aga jäin vaid toetaja rolli. Juula kordas oma parimat aega 11:57 (36. 41-st ehk NV klassis V-koht). Esmakordsetel teletornis: Heinrichilt suurepärane 8:10 (70.koht 99-st) ! Sigrit 9:43 (25. 41-st), talle kaotas oma esimesel teletorni jooksul Heleri 16 sekundit. Aeg 9:59 (27. /41) ja noorte naiste arvestuses V-koht. Tublid !
Jajah, Heleri sai ka eripreemia. Ta oli kõige täpsem, ehk läbis I poole ja II poole kõige väiksema aja erinevusega (9 sek).

Tarvo Jõeste said...

Te olete ikka tiba nagu "hullud"! Ja täiesti lootusetult ilmselgelt! Respect!

HP Sport-team said...

Pada "sõimab" katelt, ühed "hullud" mõlemad!
Pea iganädalaselt on ka Sinu blogis midagi põnevat kirjas ehk ei anna Sinagi endale armu! Jõudu sellistele "hulludele" kes vastastikku motivatsiooni jagavad :)

Meie võistkond :

My photo
Meie võistkonnas on Helis,Helena,Heleri,Juula,Heiki ja Taavi;Abiks on olnud Mari-Ann,Küllike,Siisi,Kadri,Carmen,Mihkel,Eelmistel aastatel ka Jaagup,Tõnu,Rasmus K,Mari,Marie,Elina,Aveli,Meelis,Oliver,Kaie,Kristi,Krissu,Tõnis,Tiit,Liina,Kaarel ja Heli. Põhilised "lõbustused" : Rogain,XDream,jooksmine,orienteerumine,sulgpall ja Helisel varasemalt ka iluuisutamine