Ajalugu

Monday, September 21, 2009

SUPER tulemus HP-Sport teamil,suurepärane HP-Sport team plus!

Pühapäeval toimus Oandu rogain,kus osalesime praktiliselt kahe võistkonna-ga.Mina Helisega väheke ambitsioonikamatena HP-Sport team ning Juula appi palutud Heliga HP-Sport team plus.Ilm oli ääretult kena ja kell 8.30 olime oma kaarte kätte saamas.Nagu ma eelmises kirjes vihjasin oli plaan mitte väga taga-sihoidlik - küsisin kas keegi ületab ka 90 p piiri.Endal just plaanisingi ca 90-t. Selline punktiarvu planeerimine on ju võimalik,sest rajameister on teinud korralikku ehk aastate lõikes ühtlast tööd ja võime kogemuste põhjal otsustada mis on meie hetke tase.Kui Helisele plaani tutvustasin arvas ta,et see on nali.Mida aeg edasi veendus ta aga,et olemegi rahulikult selles tempos liikumas.Möödus esimene tund,võetud 14 punkti.Suundusime läände,et sealt tõusta põhja,kus ootamas kallid 5-sed punktid.41;51 lihtne lisa punktikogule,siis minek 52-e ca 1,5 km mitte eriti lihtsat sihti,edasi veel raskem 21 kuivanud ojasängi kaldal ja seal metsast väljudes juba käes 30 punkti - aeg 2h 15min !Joogi ja sokivahetuspeatus ning suht rahulikult lisasime veel 10 punkti.54 Pedassaare ninal,kus näitasin Helisele toredat laiuvat kuuske - kui ta oli 1 aastane tegime seal temast foto,nii ka nüüd.Edasi mööda rannajoont:42 ja 43.Teel viimasesse sattusime roostikku ja oli valida kas otse või ringiga kaldalt.Kuna sealt oli ka enne meid mindud asusime teele.Ühel hetkel suutsin end seal põlveni mutta uputada ja olin mures kas saan jala ikka koos tossuga kätte.läks õnnelikult.Hea oli ka,et koos meiega oli veel kaasvõistlejad /Tak-Soft/ja vajadusel oleks abi saanud.43-s oli näha,et paljud kasutasid rajaks ka madalat merepõhja,aga meie suunast tulles nii head ülevaadet ei olnud.Vergi sadam-44-väga nõgesene (eriti Helise kõrgusel) minek 56-siht ja rada 34-Altja ,kell 14.46 ja koos 67 punkti ehk isiklik rekord (Kolga 2006-49 p;Ihasalu 2007-65p)!Kümneid kordi oleme Altjal käinud,kuid toreda rippsilla olemasolu oli siiani teadmata.Nüüd sai see nähtud ja kasutatud.Mööda ilusat rannarada liikusime Mustoja suunas lisades kontosse 37 ja 20.Joogipunktis sai hetk puhatud,vett võetud ja otsustasime asuda tagasiteele.28-46-58 -rada oli väga tihedalt kaetud langenud puudega.Kui minul on sellest pisut vähem muret siis vaene Helis nägi tõsist vaeva selles puualpinismis.35 ja väga kena Altja jõe sügav org.Nüüd läks juba jooksuks,sest jäänud vaid kaks võimalikku KP-d ja kuna summat ei saanud parandada läksime aega parandama.Võtsime viimased 27-25 punktid ning ajaga 7:39,25 tõime oma rekordilise 90 punkti finišisse.Sõime suppi ja ootasime kaasvõistlejaid rajalt.HP-Sport team plus oli finišis ajaga 7:43,09 ning kaasas väga tubli 66 punkti!Nende muljeid ei oska ma kirjeldada,kuid loomulikult olid nad ääretult rahul ja oli ka põhjust.Suheldes oma rivaalidega oli rõõm tõdeda,et punkte oli meil Helisega enim,aga kõik olid raskel rajal saanud suurepärased tulemused.Kui tulemused avaldati oli üllatus suur,oma 90 p olime 74.kohal 356-st võistkonnast.Edasi läks veel põnevamaks,klassis PERE olime ülikõrgel 5.kohal 52-st (ees vaid 4 meeskonda,kus isad poegadega vanuses 18 ja enam).Mis minule kõige tähtsam,klassis daamid-härrad /DH/ koht 19.(!!!) 157-st.Ühesõnaga olime saavutanud enda jaoks uskumatu tulemuse.Väga tubli Helis!