Ajalugu

Sunday, October 7, 2007

Kaua oodatud rogain on nüüd õnnelikult tehtud ja mis muud öelda kui taaskord - Super ! Tõesti,ega muid sõnu saa öeldagi nii mõnusa võistluse peale.Jooksime Helisega 7 h 46 min ning umbes 35...40 kilomeetrit mitte just liiga kerget maastikku,saime tuult ja vihma,nutsime,tülitsesime,kuid enamuse ajast olime õnnelikud ja nautisime päeva.Äratus nagu viimasel ajal kombeks 7 paiku.Sõit Jägalasse ning saime kaardid,tegime plaani ning 9.30 panime jooksu.Esimene pooltund viis meid esimesse KP-sse,sest võtsime taktikaks enne kaugele joosta et pärast noppida ligemaid punkte.KP 23 kraavide rist/kohtusime vk-ga "Okas päkka" 3066/,valisime erineva tee ja olime KP 24-s/raja ja el.liini rist/ kergema vaevaga kui nemad,aga nad olid kitse näinud(Meie nägime stardis rebast).Pikemal jooksul kaunist mereranda pidi möödusime neist ja paljudest teistestki ja kohtusime-tutvusime vk-ga "Visad piigad" 2242.Veidi otsimist metsas ja leidsime KP 52/kivi 3m/.Nüüd nägime ka meie kitse.Taas randa ja kaunis vaade luikedele,hanedele,partidele.2 tundi joostud olime KP 40-s/metsa nurk/ja meil oli 16 punkti.Tubli! Nüüd läksime kaasa massidega ja jooksime mööda teed,mida pidasin veaks.Neeme tipus KP 51-s/kivi 4m/mõistsin et oli õigem,"piigad" hilinesid pikalt."päkad" sõid ja norisin neid et hea ülemus teil,lubab juba süüa.Helis teatas,et mul jookseb seljakotist midagi läbi ja nii pidime ka meie peatuma.Hapukoor oli lusikate otsas katki läinud ja pooled söögid sellega koos.Tegime siis endale suppi,teed ja võileibu.Pesime meres nõud ja edasi jooksuga.KP 30/kraavide rist/ jõudsime mööda kuivi kraave joostes.Nägime kellegi urgu liivakaldas koos värske ...,eks trampivad inimesed olid vaesekesi ehmatanud.KP 41/küngas/leitud ruttu,kohtumine "pirnikestega" 2024.Proovisin asimuuti (?!),kuid pisut eksisin,siiski parandasin end ja varsti KP 42/lage/.Meie metsajooks võttis sama aja mis "pirnide" teed mööda.Oh,kokku juba 32 punkti ja joogipunkt tulemas.Saime ca 15 minutit tihedat vihma ja Helise esimene tujutus.Vesi joodud tormasime edasi.Tuttav koht,kus pidime tee ületamiseks läbi jõekese minema - olime siin ratastega matkamas käinud.Saime taas kokku nii "päkkade" kui "piigadega".Nad olid suht üllatunud kui Helis neist mööda jooksis.KP 53/raja käänak/ ja tagasi metsateele,peagi metsasihile ja siis see algas ... .Nagu eelmine aastagi tegi 20-s jooksukilomeeter Helise kurjaks.Kui palusin tal mitte piigadest maha jääda arvas ta et aeg on pisut jonnida.Nii kaotasime konkurendid ja jalutades mööda sihti ka 50-nda KP.Õnneks saabusime KP 48/lageda põhi/ ja Helise taastunud rõõmus meel lubas meil tagasi minna ja leida KP 50/lame küngas/.Kohtusime ka "Kahe saiaga..." s.t. Taavi,Kaie,Krissuga.Soojad sõnad pirnidelt ja Helis oli tagasi ! Mööda turbaseid kraaviteid KP 22/lage lohk/.Otse metsateed 20 peale kui nägime et meid filmitakse ... sinna see punkt jäigi.Taas joogipunkt,Kalevi-Liivalt KP 33 ja uuesti KP 20.Ohjeldamatult sooje sõnu konkurentidelt ja pikk teejooks algas.Mõtlesime lõigata,aga õnneks taipasime et mõttetu on raskel maastikul ja samas ragistas mingi elukas.Kibelesin punkti 29 ja hiljem ka 37-t,kuid otsustasime Helisega et ahneks ei lähe.Joostud pea 7 h üle Jägala betoonsilla ja kelgumäel KP 26/jõekäänak/.Punkt KP 27/lageda riba/ teisel pool jõge ja kuivalt oleks lisandunud ca 700 meetrit,seega läbi jõe.Vett üle põlve,aga asi oli seda väärt.Otse 38-le,aga ei julgenud Helisele seda mainida,ta arvestas et saame 60 punkti viimase 5-sega,aga ma ahnitsesin veel ühte 3-st!Ekslesime,kuid õnneks oli peagi tihe rada sisse joostud ja saime KP 38/lageda kagu/.Nüüd veel keerukas KP 59/nina/ ja läbi sügavate orgude silla suunas.Tekkis väike pabin ajanappusest,kuid juba HEJ sillal sain aru,et jõuame ilusasti.Siiski otsustasime kogu saabuva rahvamassi üllatuseks finišini joosta ja kui enamik neist lonkas oli vist valus vaadata Helise rõõmsat jooksu.Kell 17.16 olime lõpuks lindi all ja Finiš võetud.Ohoo!Olime arvestanud valesti ja tegelik punktisumma 65! Ülikõva tulemus!
Ja tulemused : 65 punkti ja 235.koht 437-st ; PEREHD 22.koht 53-st! ja HD klassis 97.koht 150-st! Võimas lõpp hooajale sai tehtud.Ja mis veel :"kaks saia..." 38 p. 392.koht;"visad piigad" 64p (!) 250.koht;"okas päkka" 63p 265.koht ja Koppad "Andreas" 64p 248.koht ... olime VÕITJAD !!!
MS! Leesilt linna sõites on 35-s kilomeeter pisut enne Jägala silda ... ,aga seda veel mööda siledat teed ...,hirmus töö sai ikka tehtud !!!