Ajalugu

Wednesday, March 2, 2011

Sise-O Audentes + Sulgpall

Laupäeva hommik: Sulgpalli GP-4 .Tabelid ja punktid on põnevad asjad.Mida enam võistlustel käid seda enam sul neid punkte on ja siis satud kõrgemasse liigasse.Mina olen veel D-piiri peal,aga Helis võistles naiste C-liigas.Minul kaks ühekülgset mängu minu kaotustega ja üks võit ka lõppu.Helis kaotas oma 2 mängu,kuid midagi enamat oleks olnud ka patt soovida.
Laupäeva õhtu: Sise-O Audenteses.Oh mulle meeldib kui võistlus on ühel korrusel ja pole skeemitamist mööda treppe ja koridore! Valgustus oli küll välja lülitatud ja orienteerumine oli lampide valguses,aga väga mõnus.Oma arust olin esimeses jooksus ülimalt aeglane,kontrollisin kõiki KP numbreid ja jälgisin et ei teeks lihtsaid vigu.Siiski-siiski olin lausa 3-nda ajaga!Õnneks tasakaal püsis ja teises jooksus olin kehvem,kuigi just tundus,et kihutasin täiega.Helise esimene jooks oli mitte kuigi hea,teine jooks aga just väga hea ning pääses naiste B-finaali.Tulemuseks 10.koht.
Pühapäeva hommik: Tondiraba Sulelised Helisel,poisid+tüdrukud A-liiga.3 võitu,1 hea mäng mille kaotas ja 3-koha mängus sai ta juba lihtsama võidu Rando üle,kellel vist värske mälestus hiljutisest valusast kaotusest.Tulemus siis: Kuld - Krister-Martin;hõbe-Gerli ja pronks Helisele.

No comments:

Meie võistkond :

My photo
Meie võistkonnas on Helis,Helena,Heleri,Juula,Heiki ja Taavi;Abiks on olnud Mari-Ann,Küllike,Siisi,Kadri,Carmen,Mihkel,Eelmistel aastatel ka Jaagup,Tõnu,Rasmus K,Mari,Marie,Elina,Aveli,Meelis,Oliver,Kaie,Kristi,Krissu,Tõnis,Tiit,Liina,Kaarel ja Heli. Põhilised "lõbustused" : Rogain,XDream,jooksmine,orienteerumine,sulgpall ja Helisel varasemalt ka iluuisutamine

HP-Sport team karikas - 2009,2012;2015 HELIS ; 2010,2011,2013 HEIKI

HP-Sport team karikas - 2009,2012;2015 HELIS ;   2010,2011,2013  HEIKI

Kontakt

  • heikipajuste at hot.ee 525 77 20
  • juulakene at hot.ee

Punktitabel 2015

  • Helis 6 p
  • Heleri 4 p
  • Heiki 4 p
  • Helena 2 p
  • Juula 2 p

Viimaseid matkasid:

  • 18.12.11 Advendireis Võrus
  • 14.07.11 Rongiga Tartu AHHAAs
  • 12.07.11 Ratastega Kolga-Kahala-Tsitre
  • 25.06.11 Kilplala-Väinjärv
  • 24.02.11 Stockholmis