Ajalugu

Wednesday, October 26, 2011

Plus kordas oma võitu !

Libahunt,mida niigi lapsed alati väga ootavad toodi nüüd lausa koju kätte - Kuusalu.Võis vaid loota,et rahvas aetakse lõunasse,sest põhjas on küll ilus,kuid suurelt jaolt põllud ning lagedad.Lõunasse minekut oli segamas Peterburi mnt,aga rajameister tegi head tööd ja 2 ületust /altminekut/ olid seatud nii,et mujalt polnud mõtetki teele ronida.Tervised nagu arvatagi : nohud,mandlid,köhad,mul kerge palavik :),aga ei see kurvaks ikka tee.Laupäeva hommikul oli kõik oki ja valmis startima.HP-Sport team /Heleri,Helena,Juula,mina/ suure sooviga otsida punkte ning teha "piikse" ja HP-Sport team Plus /Helis,Kadri,Liina,Kaarel/ ,kel kaitsta eelmise aasta võit.Ilm selleks ürituseks väga hea ja nii kell 11 startisimegi.Esimene IQ-ülesanne oleks võinud isegi täppi minna,aga maakera maismaa-osa pindala ja kuu kaugus läksid komakohtade arvele,ehk siis tuksi.Otsustasime kohe suunduda lõunasse ja siis vaadata kaugele jõuame.28 jalgsi silla all,millest pidevalt üle sõidame nüüd esmakordselt kasutasime ka sihtotstarbeliselt.Kohe tõusime pisut künkast ja 30 sai võetud.Edasine plaan oli 22 kivihunnik (mis tõe huvides oleks pidanud olema prügihunnik) ja seejärel kaardist välja punkti 66.Tagasi teele jõudes selgus,et tõeline karjääritee oma mudaga on see,mis viib 25 p poole.Õnneks olid metsad väga hea läbitavusega ja jalutasime metsa all hoopis.Ei väsi kordamast,aga peale Lätit pole veel näinud kaarti,mis punktini ei juhata.Selgi korral oli kõik korrektne ja nagu ütlesin ka metsad suurepärase läbitavusega.Pea 2 tundi matkatud ei olnud lapsed veel oma positiivsust liialt väljendanud ja mõtlesin just kas lühendada oma plaane ... .81 oli "suusapunkt" ehk liivamäkke tuli kahel suusatada.Alustasimegi nagu suuskadel,aga siis meenus,et suuski võib ka lihtsamalt kasutada ja kõik on jokk.Astusime ühele suusale,tõmbasime teise enda ette jne.Mäkke tõustud asusime 41 poole ... hea poriloikudega tee ajendas mind lastega "Pipi" mängu mängima (soovitan,riided olid niikuinii teel pesumasinasse) ja ennäe mõni hetk hiljem võisin lastelt küsida mis mul kadunud on.Pakkumisi tuli igasuguseid,aga vastus "vingupillid" pani nad valjult naerma.Küsisin ka konkurentidelt ega nad pole näinud vingupille ,lapsed naersid taas.Lohutasin neid,et järelejäänud 4 tunniga äkki leiame ülesse ! /etteruttavalt võin öelda,et ei näinud isegi vingupillide varju enam/.Teel 84 suunas kohtusime Daigo ja veidi hiljem ka K2L-ga ehk siis Taavi-Kaie lastega ja Krissu tüdrukutega.Punktis pidime tassima ämbrit veega pika nööri vahel.Minu viga,lasin Juula ette - ta sammud olid pisikesed,mina lähenesin,ämber langes allapoole,nööri hoidev käsi tõusis aina kõrgemale ... poole peal vahetasime,mina ette ja palju parem - nöör pingumal ja korralikult sai ülesanne täidetud.Kuna mult nõuti aina uusi muinasjutte ja neid käigult genereerisin kippus see ühel hetkel kaardilugemist segama - jutud olid lihtsalt nii põnevad ja neid räägitakse siiamaani.Siis leidsime puuoksa,mis meid võluväel jooksma vedas jne - ühesõnaga lapsed nautisid täiega! 33 >47 ja punktis kohtusime Plusiga.Samal hetkel meiega piiksutas ka Helis seal.Nemad suundusid 56 poole,meie arvasime,et aitab ja läheme kodupoole 85.Õnneks-kahjuks ei leidunud seal rajakest,mis kaardil oli ning peale padriku läbimist olime oja ääres ja võtsime 56 punkti.Jäi veel 1h 40 ja arvasin,et kui lõpuülesandes on järjekord siis hilineme ning loobusime 55-st (kahju,hiljem selgus et aega oli piisavalt).85 radade ristmik,kus vaja numbreid lugeda.Taktikaid,mida kasutati oli erinevaid.Meie plaan - Juula ühtpidi ringi,mina teistpidi ja hiljem liidame tundub õigeim.Seda enam,et mets oli läbitav ja järgmine number pidevalt nähtav.Ülesanne sooritatud läbi Kuusalu finiši poole.Kiriku juures nägime Leesi bussi teel Tallinna.Viadukti alt läbi,vanast aiandist punkt 31 ja spordikeskuse poole.Turnimisülesanne tehtud olime finišis - väsinud,aga õnnelikud,sest tegime enda kohta hea tulemuse.Puudus 4 min lõppajast,aga Plus`i veel polnud,tekkis juba mure et nad ei hilineks.Just siis nad ka saabusid ja oh rõõmu kui tulemus teatavaks sai - 1 punktiline edu konkurentide ees! Super! Eks väsimust oli piisavalt,kuid Helis oli sundinud lõpus ikkagi võtma 31 punkti ja õige ta oli,tuli nii napp võit kui vähegi võimalik :).Kokku neil 105 punkti /võitjatel 177 p/,koht suurepärane 68. sh HD 28. ja HD14 - I-koht ! Meie saime 64 p, 145.koht ,Pere 13.koht.Tore päev oli !