Ajalugu

Thursday, August 27, 2009

Pokumaa /Lätimaa /Paganamaa ja Piirissaare

Viimane sissekanne on ammu-ammu,lihtsalt mis sa selle netiga jändad kui õues saab olla.Värskendan siis mälu ja tasapisi enne lupjumist paneks miskit kirja.Ilus on maa oli seega suurepärane kontsert Pärnus ja järgmisel päeval peale minu jaoks "šokiturismi" ehk Pärnu supelranda /lihtsalt nii palju inimesi ühes rannas ei mahu minu arusaamistesse/ asusime teele lõunasse.Tihemetsa-Taagepera jalutuskäigud ning kohvitamine lossis." - " kohvi jõudis peale tellimist ja meeldetuletust meieni ca 20 min hiljem! aga ju see oli paras periood lasta vihmal mööduda.
Edasine kõlaks umbes et kurjategija naaseb ikka kuriteopaika,nii juhtub meil spordipaikadega.Tihti kasutame rogaini või xdreami kaarte oma matkadel.Nüüd läksime MM-i aladele - Karula Rahvusparki.Mööda metsateid Aheru järve äärde RMK aladele jõudes oli Helisel tõeline äratundmisrõõm.Olime Helisega näinud siin palju ilusat ja tahtsin et ülejäänudki pere näeks neid kohti,ainult et eelnevalt jäi mul see neile mainimata jäänud et sinna sõidame.Nüüd "kaine" peaga kui adrekas tagant ei torgi ei olnud Aheru RMK alad just päris 5+,sest lagastamine tundub popp olevat.Aga ei hullu,telgiplats oli korras ning ööbisime ja muljetasime.Hommikul ring järve äärde ja tõus künkale kus oli KP olnud /päris paras küngas!/Pokumaa oli küll käidud,kuid mitte siis kui majad valmis.Ja nii sinna sõit,seal said lapsed rõõmuga uurida kõike mis seal leidus ... ja tegelikult oli põnev.Tore kui Eestis on miskit hästi välja tulnud ja tore kui see ilusasti edasi areneb.Ühesõnaga positiivne elamus nii majadest kui matkarajalt...