rattaalasse ja kui kontrollisin nende seisukorda,avastasin,et minu rattal on mõlemad, nii esi- kui tagaratta pidurid olematud.Ja mis oleks parim kui kiiruga tehtud seaded.peagi olid pidurid olemas ... . Küüni tänaval stardialas oli võimalik aimu saada lõpuülesandest ja startisime jooksule mis oli olemuses ka väike lisaülesanne.Pidime lugema kokku garaažiuksed teatud maa-alal ja loomulikult ei olnud tegu korrektselt asuvate hoonete või millegi tavapärasega.Hoolikalt jälgisime,et saaks ikka õiged uksed loetud ja jagasime ära millised loen mina ja millised jäävad Juulale-Helisele.Paraku saime kokkuvõttes ikka oma 15 min trahvi selle ülesandega,aga kahtlustan et asi polnud kokkulugemises vaid kiiruga sooritatud matemaatilises hooletuses.Pisut ratast ja lahedad liiv-savi mäed koos punktiga ikka seal tipus ja siis pea lagedalt platsilt algas rattaralli.No kujutlesime ette,et saime 0-punkti paika ja asusime meetreid jälgima.Pole just lemmiktegevus,ent saime hakkama kuni äkitselt olime suures pundis kus kõik olid segaduses.Kohale sõites olime seda bussipeatust koos KP- tähisega juba näinud nüüd oli keegi aga sealt selle tähise ära tuuritanud.Väike ebakindlus kas ja kus täpselt asume,kuid see et teadsime punkti õige paik ikka oli siin kunagi andis ka suuna edasi minna. Veel ratast,hakkasin tundma,et millegipärast olen kuidagi nõrk rattas,aga õnneks olid lühikesed lõigud.Vasula järv,järgmine vana hoone mille keldrisse üritas korraga ära mahtud ca 50 "hullunud" sportlast kes ennastunustavalt üritasid Helist ära tallata.KP-20 ilmakaared ja meetrid tuli kokku panna ja leida punkt.Esimese väikese ringi tegime tühja,kuid kohe sai viga parandatud ja punkt oli meie. Kanuuga pidime võtma 5 punkti vabas järjestuses ja pidasime paremaks esmalt võtta allavoolu paar punkti,siis vastu ja lõppu jääks veel allavoolu. Kaart I ; Kaart II Punkti numbriga 76 otsustasin võtta jooksuga,sest tegu oli suure kaarega ja mõtlesin,et metsal pole viga midagi.Sellist humalaga läbikasvanud toomingavõsa pole aga ammu näinud.Kohutav läbitavus ja lõpuks kaldusin rohkem jõe poole,et paremat läbitavust leida.Ok,lõpuks olin sihtmärgi - poi - juures ning sain aru,et ees on mudasuplus.Jätsin joogikoti koos telefoniga kuivale ja hüppasin sisse.Ei olnud lihtne.See ei olnud ei vesi ega lihtne muda,vaid paks ollus kus ei olnud edasiliikumiseks kuskilt pidet võtta.Mingi ime läbi suutsin end vedada punkti juurde ja hiljem mingist kanuust tõugates end tagasiteele asutada.Loomulikult leidus ka "abivalmis" võitluskaaslane,kes ühel hetkel haaras mu kuivale jäetud koti ja ... viskas selle mulle vette järgi ?! no Aitäh siis !!!
Kanuu läks üldiselt hästi ja jooksule ca 2,8 km-t.Siin tegime paar korralikku viga sisse ja ei leidnud kohe õigeimat kraavi üles.Lõpuks saime oma punktid võetud ja mudakollidena ratastele.Nüüd kui olime jõudnud parematele teeoludele sain ka jälile miks krt see rattasõit mul nii raske on.Olin esipiduri liig tihedalt peale pannud ja ketaspiduri puhul polnud mul mingit head lahendit kuidas olukorda leevendada.Lihtsalt lahti päästa polnud võimalust ja olin vaid hetke kaugusel,et tross noaga läbi nüsida.Lootsin aga,et kohe kohe oleme finišis.Ei olnud,oli veel mitmeid huvitavaid kohti ja kiirus 20 km/h-s asfalti oli ka vastu lõppu täielik tapmine.Eelviimane rattapunkt leidus laeva vist oli Vanemuine sisemusest ja vabanesingi peagi rattast.Ees ootas ahviraudtee Emajõkke ja köisredel-ujumine.Helisele jäi siis lõbusam osa ehk ahviraudtee ja mina sain oma esimese ujumise sel aastal.Lõpp ligidal,Küüni tänava ehitis pidi pakkuma meile veel köierõõmu.Seda seal jagus.Sain kenasti üle ja lootsin ka Helist suutvat.Läbi raskuste ja viimasel hetkel jõudis ka tema.Finiš! Kui minu tehnilist laadi probleemid välja jätta oli päris tore ja seikluslik etapp. TULEMUSED ; VIDEO
No comments:
Post a Comment