Ajalugu

Friday, September 27, 2019

5 sekundit ülearu

Kui puhkus venis pikaks jäid kõik üritused kirja panemata,sh Rogaini MM, XT-suvi, maraton jpm. Äkki saaks nüüd enne suurt laulupidu (TAOK rogain Vetlas) uuesti arvutiga tegelema.
Möödunud nädalavahetusse jäi XT-rogainisarja viimane,sügisetapp Kohtla-Nõmmel. Suverogainil
Moostes tegime päris hea tulemuse kuigi rajavalik oli suht kahtlane ja nüüd olime üldarvestuses sel kõige ebameeldivamal,4-l kohal.Suurt võimalust midagi muuta ei olnud ja seega oli plaan mõnusalt aega veeta sel ääretult põneval maastikul.Aastaid tagasi jätsid Aidu karjäärid nimelt väga ägedad mälestused Xdreamilt ja nüüd oli võimalus koos Heleriga neid uuesti avastada. Kaarti avades selgus,et karjäärid jäävad paraku me plaanidest ikkagi välja. Häid punkte oli sinna küll ohtralt paigutatud,aga kilometraaž ja reljeef oleks meile äkki raskeks osutunud.Seega otsustasime võtta idapoolse kaardiosa tühjaks. 53>45>72. Heleri tegi üllatavalt head
jooksutempot ja jääb loota,et uued jalanõud olid osalt "süüdi" selles. Suverogainil nimelt õnnestus Heleril saada loosivõit ja lapse esimesed Icebugid Matkaspordilt olid sügisrajal ideaalsed. Teel KP 51 oli valikut kas minna pisut lõikama,kuid valisime teel jooksu kasuks. Kui mõni kaasvõistleja (ehk üks kindel  :) )  pidas seda raiskamiseks siis säästsime oma varusid edasiseks ja nagu omavahelisest
arvestusest näha oli lõpuks meie edu! 50>33>94. Siin tegime küll veidi kehva valiku,sest läksime sinna rägastikust trügides ja aega raiskasime parasjagu.83>60>73>82, pisut magasime 73 juures raja maha,ent õnneks kuulsime lähedalt võsast neiusid KP-d piiksutamas ja leidsime oma punkti. Imestasin kaardil suure pruuni objekti üle KP 21 lähedal, aga no mis seal muud kui "sõnajalaõied" - mingid koletud kruusamäed tuulikuid ootamas.85>71>44 saime oma karjäärivaated ja parvesõidu.43>42 sattusime sarnaselt paljudega "lõksu",sest ei suutnud tuvastada,et transportöör lõikab selle tee läbi ja seal puudub läbipääs.No lõpuks jõudsime tõelise künkani,kus neljarattaveoga üles tuli pingutada. See eest saime muidugi sealt põneva vaate ja tubli 9 punkti lisaks.22 minutit aega ja võtta 2 punkti veel.Õnneks teine neist,31, oli vaid mäe veerul ja ei pidanud kõrgele ronima.Ja oligi lõpuponnistus,joosta u kilomeeter. Tundus,et jõuame aega ja kui finišis kella vaatasin oli samuti kõik kena. Paraku alles tulemusi vaadates oli veidi masendav näha,et kell valetas ja olime 5 sekundit ületanud ,kaotanud sellega ka pjedestaalikoha.
120 punkti oli kogutud,aga kaotasime trahviga 1 neist ning Pere klassis IV-koht taaskord.
Mis ikka, tegelikult väga rahul tulemusega, seljataha jäid nii mõnedki head nimed ja ilmselgelt on pereklassi tipp heal tasemel. Järgmine aasta siis ... :). Sel korral üldiselt tabelis päris kenad 42.koht ja DH 16.koht, läbisime 24,5 km.